fredag, februari 15, 2008

Two things on my mind

  • Uppfräschad flm-hemsida, äntligen.
  • Morgan Pålsson-filmen: På hockeyspråk kallas det att "ställa ut skridskorna". På filmspråk? Jag vet inte. Anstötligt slött var det i alla fall. Intrigen som åttiotalet glömde (filmen utspelar sig i ett nordafrikanskt land som "ingen hört talas om" - kom igen!) och så tre skämt inalles, som sedan återanvänds in absurdum: "We're from Sweden! You know Abba? Björn Borg?" och senare "We're from Sweden! You know Pippi Långstrump? Björn Borg?" och igen "We're from Sweden! You know allemansrätten? Abba?" Mon dieu.

8 Comments:

Blogger Charlotte W said...

Que? Jag tycker hemsidan ser likadan ut som innan, jag...

10:57 fm  
Blogger Jacob said...

Nä! Kanske märks den inte, men jag tyckte det var en radikal uppfräschning med mintgrönaktig "top banner" (som det ju heter) och allt... Nåväl :(

12:06 em  
Blogger Charlotte W said...

Nä jag menar alltså, den ser EXAKT likadan ut som innan. Kanske är det nåt med länken? För nån mintgrön toppbanér ser inte jag!?

12:44 em  
Blogger Charlotte W said...

Nej nu ser jag det! Jag fick ju ladda om sidan helt enkelt (ibland är man en ärthjärna).
Jo, den är jättesnygg - och nej den ser inte likadan ut som innan. :-)

12:48 em  
Blogger Jacob said...

Puh, internet alltså :)

1:26 em  
Blogger Charlotte W said...

Ja, det är konstigt.
Kul att Tanja Suhinina är med förresten!

4:00 em  
Blogger Jacob said...

Ja, det är roligt. Särskilt som hon skriver om den här tecknade serien också.

11:13 em  
Anonymous Anonym said...

Snyggt & innehållsrikt! Vilka fina pressröster också =) /KAY

5:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home